Klacht POSTNL: Aangetekend brievenbuspakket Frankrijk te laat evenals informatie over vertraging

santje200

Maandag 10 december per aangetekende post een boek opgestuurd naar Frankrijk. Aangegeven bezorgtijd 2-3 dagen (nu staat er netjes vertraging ivm gele hesjes, maar dat stond er maandag nog niet want dan had ik het niet eens verstuurd). Woensdag 12 december werd donderdag 13 december. Donderdag de 13e werd vrijdag 14 december en nu staat er maandag 17 december. Wat te laat is, want dan is degene voor wie het bestemd is alweer terug in Nederland. Wat nu?

Dat het boek weer teruggestuurd wordt naar de afzender.

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-Uw email-adres
    -specifieke Omschrijving vd inhoud en verpakking
    -adresgegevens en telefoonnummer van de geadresseerde

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte mevrouw Zonnekamp,

Dank u wel voor uw reactie op deze website.

Het is nu niet mogelijk om hier een onderzoek voor te starten. Mocht de zending volgende week dinsdag nog niet terecht zijn dan kan ik een onderzoek voor u starten. Voor nu is dat nog niet mogelijk, mijn excuses voor het ongemak.

Geachte mevrouw Zonnekamp,

Dank u wel voor uw reactie op deze website.

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode RN409222544NL heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet (retour) is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Voor deze zending is nader onderzoek nodig. Graag wil ik dit kunnen registreren zodat ik het door kan zetten naar de onderzoeksafdeling. Zij kunnen kijken waar het pakket zich bevindt en zien naar de mogelijkheden omtrent een vergoeding. Voor de voortgang van het onderzoek heb ik eerder opgevraagde gegevens welke onderstaand vermeld staan, nog niet binnen gekregen:

-Volledige naam en adres van de geadresseerde

Geachte heer/mevrouw Zonnekamp,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb u zojuist een e-mail toegestuurd met daarin een link naar een webformulier. Ik raad u aan om dit webformulier zo volledig mogelijk in te vullen en zo snel mogelijk weer retour te sturen. Nadat u dit formulier retour heeft gestuurd, neemt mijn collega van het onderzoeksteam binnen 12 werkdagen contact met u op.

Ik heb bij het onderzoek vermeld, dat als het pakket wordt gevonden, deze retour mag worden gestuurd omdat de geadresseerde niet meer in het buitenland verblijft.