Klacht POSTNL: aangetekend pakje bij Post.nl is weg.

S. Cox

Aangetekend pakje is bij Post.nl maar niet in sorteercentrum,
m.a.w. het is weg

De zaak uitzoeken

Geachte heer/mevrouw Cox,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat het te lang duurt voor de aangetekende zending is bezorgd, is er door de afzender reeds een onderzoek gestart. Er zal nu uitgezocht gaan worden waarom de betreffende zending nog niet geleverd is. Updates hierover worden met de afzender gecommuniceerd, zodoende wil ik u graag verzoeken om met hem/haar in contact te blijven. Hopelijk heeft u dan spoedig meer duidelijkheid. Mocht de zending niet gevonden kunnen worden, dan kan de afzender een passende oplossing met u treffen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

S. Cox
Geen