Klacht POSTNL: aangetekend pakje bij Post.nl is weg.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327156
Gebruiker
S. Cox
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekend pakje is bij Post.nl maar niet in sorteercentrum,
m.a.w. het is weg


De oplossing

De zaak uitzoeken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Cox,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat het te lang duurt voor de aangetekende zending is bezorgd, is er door de afzender reeds een onderzoek gestart. Er zal nu uitgezocht gaan worden waarom de betreffende zending nog niet geleverd is. Updates hierover worden met de afzender gecommuniceerd, zodoende wil ik u graag verzoeken om met hem/haar in contact te blijven. Hopelijk heeft u dan spoedig meer duidelijkheid. Mocht de zending niet gevonden kunnen worden, dan kan de afzender een passende oplossing met u treffen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Cox
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen