Opgelost door POSTNL: Aangetekend pakket naar buitenland na 15 dagen nog steeds niet verstuurd.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 497051
Gebruiker
Annagh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 5 nov jl een pakket met handtekening verstuurd via PostNL naar Ierland. Ik heb hier €23,50 voor betaald! Tot op heden is het pakket nog niet verstuurd! 15 dagen verder en nog steeds niks. PostNL misbruikt Covid om hun belabberde bezorgdienst te verdoezelen. Verwachte bezorging was volgens track&trace tussen 7-9 november!

De oplossing

Het pakket waar op wordt gewacht onmiddelijk versturen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden zending nog niet afgeleverd is bij de geadresseerde in de Ierland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als gevolg van de maatregelen tegen COVID-19 is vertraging ontstaan bij de aflevering van internationale zendingen, dat geldt ook voor zendingen naar Ierland. De gemiddelde vertraging voor Ierland is momenteel 1 tot 11 dagen, bovenop de gebruikelijke gemiddelde overkomstduur van 2 tot 4 werkdagen. De zending heeft Nederland verlaten op 8 november en is volgens mijn informatie op 23 november afgeleverd bij de geadresseerde.

    Meer informatie over de mogelijke vertragingen kunt u vinden op https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annagh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is op dezelfde dag nog een pakket naar hetzelfde adres verstuurd en die is wel binnen een paar dagen afgeleverd. Dat er nu door Corona een vertraging zou zijn ontstaan klopt mijn inziens dan ook niet. het pakket is inderdaad afgeleverd. Voor mij is het nu echt klaar om nog vaker met postNL pakketjes naar het buitenland te versturen. DHL is wat dat betreft stukken sneller en klantvriendelijker.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen