Klacht POSTNL: Aangetekend Pakket naar Frankrijk verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 77102
Gebruiker
papahenki
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De geadresseerde DENOUAL Jean-Christophe werd enkele maanden geleden alreeds verzocht om met het nummer 05288009102070E (hetgeen toentertijd via de klantenservice van PostNL telefonisch verkregen werd) bij de dichtstbijzijnde branche van Chronopost in Marne la Vallée het pakket op te halen , hetgeen op niets uitgelopen is , daar men aldaar van niets wist ! Het pakket is blijkbaar verdwenen....
Schade € 104,30 welke reeds meer dan vier weken geleden werd ingediend bij \post.nl. , maar tot op heden zonder respons...

De oplossing

Uitkering van het schadebedrag

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte papahenki,Hartelijk dank voor uw melding.Ik zie dat er inmiddels een onderzoek loopt bij de collegae van onze afdeling internationaal. Uw reactie op deze site heb ik aan de behandelaar van uw melding doorgegeven. Aanvullend heb ik het verzoek gedaan om u van een update van het onderzoek te voorzien.Excuses voor het ondervonden ongemak.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    papahenki
    Datum
    Beste Frouktje, bedankt voor uw reactie .
    Echter , de afhandeling duurt veel te lang : pakket werd naar Frankrijk verstuurd op 18 juni 2014 dus drie en een halve maand geleden. Om nu op 3 oktober pas met een zogeheten update te komen vind ik wel zéér anachronistisch !
    Met vriendelijke groeten , H lahaye

Uiteindelijke oplossing

Auteur
papahenki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen