Klacht POSTNL: Aangetekend pakket naar Zweden voortaan direct met DPD

sluism

Met PostNL een aangetekend pakket verzonden naar Zweden. Het pakket werd door PostNL doorgegeven aan pakketverzender DPD. Vervolgens wordt het pakket naar Zweden verzonden. Het pakket wordt door de vervoerder gedumpt bij een afhaallocatie. In de tussentijd geen afhaalbericht voor de geadresseerde. Geen kennisgeving: helemaal NIETS. Geadresseerde vraagt zich al die tijd af waar zijn pakket toch blijft.

Wat een schandalige manier van werken. Het pakket wordt nu door de geadresseerde opgehaald op de afhaallocatie omdat ik voor hem met de verzendcode digitaal ZELF speurwerk heb verricht. Mijn pakketten naar Zweden en andere Europese bestemmingen verzend ik voortaan direct met DPD. Je kan de locaties waar je je pakket kan brengen vinden op www.dpd.nl

Stukken goedkoper en feitelijk dezelfde vervoerder. Ik raad dit iedereen aan!

Heb het probleem al zelf opgelost: pakketten gaan voortaan direct met DPD mee. Dezelfde service maar dan goedkoper. Nooit meer PostNL!

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

sluism
    Hulp van PostNL kun je vergeten.