Klacht POSTNL: Aangetekend pakket niet aangekomen

Klachtnummer
# 46207
Gebruiker
Jagoda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18 december aangetekend pakketje verstuurd naar Polen. Vandaag is al 13 werkdagen geleden dat het verstuurd is. Op tracktrace.nl is aangegeven dat het pakket teruggestuurd is naar de afzender. Er zijn geen redenen aangegeven. Klantenservice van PostNL gebeld (0,45 Euro/min 8 min gewacht) kon ook geen antwoord geven. Het beloofde onderzoek naar het pakket kan tot 5 maanden duren. Ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen. Bezorgtijd voor een aangetekend pakket op de PostNL website is 3 a 5 werkdagen.

De oplossing

Pakket zo snel mogelijk (alsnog) bezorgen. De ontvangers zijn gewoon thuis. Of zo spoedig terug bezorgen. Financiële tegemoetkoming van bezorgkosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bavelaar, Vervelend te vernemen dat uw zending niet is aangekomen bij de geadresseerde in Polen.
    Volgens mijn gegevens is de zending inmiddels bij u retour gekomen. Als het goed is staat de reden van retournering op het pakket vermeld. Mocht de zending onterecht retour gestuurd zijn, heeft u eventueel recht op een vergoeding van de verzendkosten. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice