Opgelost door POSTNL: Aangetekend pakket niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 643990
Gebruiker
Rangie110
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag zou een aangetekend pakket bezorgd worden waar ook voor getelend moet worden. Ik ben de gehele dag thuis geweest, en om 13.49 uur zou het pakket bezorgd zijn.
Er is zeker geen bezorger geweest, maar er is wel voor ontvangst getekend!
Gebeld met postnl, deze zegt maar gewoon af te wachten in een bijna niet te verstaan accent.
Pakketnummer 3skaag633094943.
Vraag me nu af waar het pakket gebleven is van bijna €150.-

Gewenste oplossing

Ik wil graag weten waar mijn pakket is.
Wanneer er niet door mij (of huisgenoot) is getekend voor het pakket, waarom staat er dan wel een (vreemde) handtekening op het bewijs?
En hoe nu verder?
Geboden oplossing
Klacht is in behandeling genomen, ik hoop dat postnl nu toch wat zorgvuldiger omgaat met aangetekende post.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Rangie110
    Datum
    Het blijkt dus bij de buren te zijn neergelegd. Bezorger heeft zelf getekend voor dit aangetekend pakket!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van het pakket. Het spijt mij dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg fijn dat u de zending alsnog heeft ontvangen maar een dergelijke zending mag niet aan buren worden uitgereikt. En uiteraard is tekenen door de bezorger zelf ook niet toegestaan. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Uw melding heb ik doorgestuurd naar de leidinggevende van de bezorger zodat deze wordt aangesproken om herhaling te voorkomen. Omdat wij dit intern afhandelen, krijgt u geen verdere terugkoppeling maar zodra de melding is besproken met de medewerker ontvangt u van ons per e-mail de bevestiging van het sluiten van uw klacht. Dit is een algemene reactie, dus niet inhoudelijk opgesteld naar aanleiding van uw melding.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen