Klacht POSTNL: Aangetekend pakket verstopt in de tuin tijdens regenachtige dagen door bezorger.
Details
Klacht
Bezorger heeft aangetekend pakket verstopt in de tuin. Dit heeft twee dagen in de regen gezeten voordat ik het 's avonds laat toevallig vond (wilde het de volgende dag uitzoeken).Ik had een e-mail gekregen van dat het was bezorgd, maar de Track & Trace gaf aan dat het onderweg was. Dit zonder mijn handtekening of te beroerd om het af te leveren bij een PostNL punt. Het pakket was in ieder geval goed ingepakt en wat er in zat was nog in orde. Het was wel aan de vochtige kant en de doos was echter wel goed nat aan een kant.
Dit is erg slordig van PostNL. Een aangetekend pakket moet gewoon goed aankomen en niet ergens worden achtergelaten. Dit zegt tegen mij dat het niet uit maakt of het nou aangetekend is of niet, het wordt toch makkelijk ergens rondgestrooid.
Gewenste oplossing
Er valt niet veel meer te doen. De bezorger mag wel ontslagen worden of iets in die richting. Ik wil dat deze bezorger niet meer post bezorgd bij mijn adres. Dit kan echt niet en het schaad zeker mijn vertrouwen om iets aan PostNL af te geven. Hoe PostNL het met de administratie doet, is aan hen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.