Klacht POSTNL: Aangetekend pakket verstopt in de tuin tijdens regenachtige dagen door bezorger.

OchtendVeldsla#502

Bezorger heeft aangetekend pakket verstopt in de tuin. Dit heeft twee dagen in de regen gezeten voordat ik het 's avonds laat toevallig vond (wilde het de volgende dag uitzoeken).

Ik had een e-mail gekregen van dat het was bezorgd, maar de Track & Trace gaf aan dat het onderweg was. Dit zonder mijn handtekening of te beroerd om het af te leveren bij een PostNL punt. Het pakket was in ieder geval goed ingepakt en wat er in zat was nog in orde. Het was wel aan de vochtige kant en de doos was echter wel goed nat aan een kant.

Dit is erg slordig van PostNL. Een aangetekend pakket moet gewoon goed aankomen en niet ergens worden achtergelaten. Dit zegt tegen mij dat het niet uit maakt of het nou aangetekend is of niet, het wordt toch makkelijk ergens rondgestrooid.

Er valt niet veel meer te doen. De bezorger mag wel ontslagen worden of iets in die richting. Ik wil dat deze bezorger niet meer post bezorgd bij mijn adres. Dit kan echt niet en het schaad zeker mijn vertrouwen om iets aan PostNL af te geven. Hoe PostNL het met de administratie doet, is aan hen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn excuses dat het pakket op deze wijze is achtergelaten. Dit is niet de bedoeling natuurlijk. Pakketten horen te worden overhandigd aan de ontvanger. Ik zou hier graag een klacht voor willen registreren zodat de bezorger hier streng op wordt aangesproken. Zo mag een bezorging niet verlopen. Voor het registreren van een klacht heb ik enkel nog je e-mailadres nodig. Zou u mij daar nog van kunnen voorzien? Dan ga ik meteen voor u aan de slag. Nogmaals excuses voor het ongemak.