Opgelost door POSTNL: Aangetekend Pakketd door PostNL niet kwijtgeraakt

ft1967

PostPakket op 06-07-2013 via PostNL aangetekend verstuurd.
Pakket is niet aangekomen.
Onderzoek laten openen bij PostNL en handtekening opgevraagd zodat het ontvangende partij kan onderzoeken wie het heeft ontvangen, PostNL kan geen handtekening overleggen.
PostNL zegt een Brief te hebben gestuurd naar het bedrijf in kwestie waarop zij binnen 14 dagen dienen te reageren en volgens PostNL is dat niet gebeurd.
Het bedrijf in kwestie meldt wederom dat ze niets hebben ontvangen en PostNL kan weer het tegendeel niet bewijzen.
PostNL sluit het onderzoek af en wijst mijn claim op schadeloosstelling af omdat het bedrijf niet zou reageren maar PostNL kan niet bewijzen dat ze een brief of pakket hebben afgeleverd.

PostNL wil niet meer meewerken en heeft klacht gesloten.

Vergoeding van de waarde van het horloge (89.95) plus verzendkosten (8.95) en kosten voor dure klantenservice telefoontjes ( ondertussen ongeveer 8 euro)

Geachte ft1967,Hartelijk dank voor uw melding.Uit de case die in onze systemen is aangemaakt heb ik de informatie gehaald dat de behandelaar u inmiddels heeft geïnformeerd over de verdere afhandeling van uw melding.Vergoedingen voor de inhoud van het pakket en verzendkosten zijn toegekend.Telefoonkosten worden nimmer vergoed.Met vriendelijke groet,Frouktje
    ft1967
    Uiteindelijk toch een positieve score omdat het opgelost is, eigenlijk was ik geneigd een negatieve score te geven gezien ik hemel en aarde heb moeten bewegen om mij recht te halen.
    Een bedrijf als PostNL zou hier beter mee om moeten gaan en zich niet achter achterlijke procedures moeten verschuilen.
    Ik hoop dat PostNL Leering trekt uit dit soort gevallen en wat aan kwaliteit verbetering gaat doen anders voorspel ik nog een sombere toekomst voor PostNL zodra een grote concurrent verschijnt.