Klacht POSTNL: Aangetekend pakketje verdwenen geen onderzoek of schade vergoeding

Robespiere 13

Op 22 januari heb ik een pakketje verstuurd naar het midden oosten. met track en trace kan ik zien dat op 27 januari het pakketje het land heeft verlaten. Ondanks veel aandringen om of het pakketje boven water weer te krijgen of de schade te vergoeden schuilt Postnl, achter de corona crises en ondanks vele beloftes kan ik geen beweging in de zaak krijgen.

Of alsnog bezorgen of de schade vergoeden
Het is al de derde keer dat ik een nieuwe termijn krijg waarop ze mijn klacht onderzocht hebben en er is schade die als ze niet het pakket vinden zullen zoals afgesproken moeten vergoeden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending naar het Midden Oosten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me goed voorstellen dat u best wel een teleurstelling voelt, omdat de zending nu nog niet is aangekomen. In het systeem zie ik staan dat u op 19 juni contact met ons heeft opgenomen. Wij hebben u toen een navraagformulier toegezonden, die heeft u ingevuld en toen hebben wij het onderzoek opgestart. Vanwege COVID-19 zijn er wereldwijd veel vertragingen, dus de onderzoeksafdeling heeft het erg druk. Hierdoor is de doorlooptermijn langer dan u van ons gewend bent. U krijgt uiterlijk aan het einde van deze maand een terugkoppeling van uw onderzoek.