Opgelost door POSTNL: aangetekend postpakketje

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89921
Gebruiker
bj
Datum
4 reacties

Details

De klacht

25 november pakket aangetekend a 194 gram verstuurd, 4 december reactie PostNL dat onderzoek is gestart en afzender binnen 3 weken info krijgt over uitkomst onderzoek.
22 december gevraagd stand van zaken, antwoord nog lopende. De vraag opnieuw gesteld hoelang een en ander nog gaat duren. OP 24 december antwoord van dezelfde persoon van 4 december dat het onderzoek is afgesloten want PostNL heeft geadresseerde gevraagd binnen 2 weken vanaf een bepaalde datum te reageren. indien geen reactie wordt aangenomen dat pakket is ontvangen.
1) Dit is niet eerder aan afzender gemeld 2) Afzender zou worden geïnformeerd over het verloop, is (zie voorgaand en niet gebeurt. 3) Op 22 december antwoord over stand van zaken, dat de zaak nog lopende is 4) Op 24 december antwoord dat de zaak is afgedaan. 5) Ontvanger heeft niets ontvangen, niets getekend 6) Wat is de waarde van het traceren, zo ook het aangetekend versturen en ook de antwoorden van PostNL





De oplossing

Schadeloos stelling, zoals ook in eerste aanleg door PostNl is geopperd en het uitgangspunt voor aangetekend is, zoals door PostNl is gemeld

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Jonkman,
    Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw pakket nooit is aangekomen bij de geadresseerde. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.
    Ik heb in mijn administratie gezien dat dit onderzoek inderdaad nog loopt en heb gezien dat er vandaag een e-mail naar u is verzonden met de uitslag en dat ze van u nog aanvullende informatie nodig hebben.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit correct met u zal worden afgehandeld.
    Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    bj
    Datum
    Geen voorstel ontvangen, Post NL vraagt alleen (opnieuw) alle bescheiden op. Zij zal vervolgens binnen 14 dagen met een antwoord komen, over een mogelijke schade betaling.
    Maw Kan nog geen oordeel vellen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Jonkman,Hartelijk bedankt voor uw reactie. Volgens mijn gegevens is het onderzoek ondertussen gesloten. Mijn collega heeft contact met u gehad en u krijgt een schadevergoeding dat uw zending niet is aangekomen. Deze vergoeding wordt in week 5 op uw rekening gestort. Ik ga er vanuit dat u voldoende geïnformeerd bent door mijn collega van het onderzoeksteam. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.
  4. Auteur
    bj
    Datum
    Alleen telefonisch benaderd omtrent afhandeling klacht.
    feitelijk wachtende op definitieve afhandeling. Reactie PostNL naar klachtencommissie geeft weer dat het afgehandeld is. Naar mij als betrokkene weet ik, dat in week 5 feitelijke afhandeling plaats zal vinden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen