Opgelost door POSTNL: Aangetekend poststuk kwijt met belangrijke jurische documenten en weinig serieuze opvolging door Pos

sad Opgelost
Regen#Wind

Ik heb een poststuk aangetekend laten verzenden, waarin paspoorten en juridische documenten inzitten van mijn schoondochter en kleinkinderen die in Ghana verblijven. We zijn met een moeizame al 9 maanden lange gezinsherenigings procedure bezig en de paspporten en juridische documenten hadden ik en mijn zoon nodig voor een afspraak met de gemeente voor vervolg van ons dossier. De envelop is nooit aangekomen en we hebben het idee dat we aan het lijntje worden gehouden en dat niets wordt gedaan door Post.nl, want nog steeds weten ze niet waar het posstuk is. Ook zeiden ze eerst dat mijn adres niet juist is, wat gewoon onzin is en dat er geen afzender op zou staan, wat ook niet waar is. De documenten zijn suuperbelangrijk, want we kunne die niet opnieuw laten maken even en als ze echt kwijt zijn gaat dat ons heel veel geld kosten!!

Duidelijk antwoord geven wat ze eraan doen en zeggen waar het posstuk is, dan kom ik het desnoods zelf halen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich flinke zorgen maakt over uw zending, zeker omdat er behoorlijk waardevolle documenten in deze zending zitten. Ik zie dat de afzender contact heeft gehad met onze klantenservice. Ik verwacht dat er vandaag of maandag contact wordt opgenomen met de afzender. De afzender kan u eventueel van nieuwe informatie voorzien.

Regen#Wind
De enveloppe is terecht, maar het verhaal is raar. Volgens Post.nl was het adres niet duidelijk leesbaar wat gewoon niet waar is. Daar hebben we bewijs van. Ze hebben het teruggestuurd naar de afzender en ik ben zelf met de trein gisteren naar Amersfoort gegaan om de enveloppe op te halen, want het vertrouwen in Post.nl is er niet meer. Ik zou graag een tegemoetkoming van de kosten zien : 8 euro 50 voor de aangetekende brief die nooit is aangekomen en de treintickets a 18 euro 80 = totaal van 27 euro 30