Klacht POSTNL: Aangetekend poststuk niet juist geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511426
Gebruiker
ConsumentP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heden 13 januari werd er een aangetekend poststuk door mijn brievenbus gedaan terwijl ik thuis was. Er werd niet aangebeld. Ik heb de code opgezocht en zag dat er voor ontvangst was getekend. Ik heb helemaal niets getekend en is mijn handtekening dus onrechtmatig geplaatst.

Ik heb geprobeerd te bellen met Post.nl maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven om nog langer te waxhten.

De oplossing

Er zou aangebeld moeten worden en niet door de bezorger ondertekend mogen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aangetekende zending in uw brievenbus heeft aangetroffen. Ik begrijp dat er niet aangebeld is en dat u niet getekend heeft en vind dit bijzonder kwalijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens heb ik de leidinggevende van de bezorgafdeling ingelicht. Hij of zij zal opnieuw met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Indien een bezorger geen verbetering laat zien na herhaaldelijke meldingen zal dit consequenties hebben voor zijn/haar werk. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumentP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alweer dezelfde standaard reactie die ik al meerdere malen heb ontvangen. Het is niet oprecht en vals om klanten zo om de tuin te leiden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen