Klacht POSTNL: Aangetekend poststuk uit Roemenië niet ontvangen.

E. Danhof

Aangetekende zending uit Roemenië niet ontvangen is op een verkeerd adres bezorgd dat adres is aangemaakt door PostNL. Bij de bezorging heeft geen controle plaatsgevonden van de naam van de ontvanger terwijl het om een aangetekend poststuk gaat. Waarom dit poststuk op een heel ander adres is bezorgd is voor mij een groot vraagteken.

Ik wil dat de zending alsnog bij mij bezorgd word. PostNL gaat het pakket maar terugvragen bij de verkeerde ontvanger. Zij hebben deze situatie gecreëerd en kunnen het daarom ook oplossen.

Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Wij leveren altijd op het adres dat op de zending staat vermeld, niet op de naam die op de zending staat. Wij nemen de huisnummer gegevens over van het adres dat de afzender op heeft gegeven en zullen daar de zending ook op afleveren.

E. Danhof
Het pakket is afgeleverd op het adres wat op de verzending staat. Ik weet niet welk adres dat is maar mijn adres staat op het verzendbewijs van de verzender en daar is het niet bezorgd. Dus geen oplossing voor mijn probleem.