Klacht POSTNL: Aangetekend poststuk uit Roemenië niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480927
Gebruiker
E. Danhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekende zending uit Roemenië niet ontvangen is op een verkeerd adres bezorgd dat adres is aangemaakt door PostNL. Bij de bezorging heeft geen controle plaatsgevonden van de naam van de ontvanger terwijl het om een aangetekend poststuk gaat. Waarom dit poststuk op een heel ander adres is bezorgd is voor mij een groot vraagteken.

De oplossing

Ik wil dat de zending alsnog bij mij bezorgd word. PostNL gaat het pakket maar terugvragen bij de verkeerde ontvanger. Zij hebben deze situatie gecreëerd en kunnen het daarom ook oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Wij leveren altijd op het adres dat op de zending staat vermeld, niet op de naam die op de zending staat. Wij nemen de huisnummer gegevens over van het adres dat de afzender op heeft gegeven en zullen daar de zending ook op afleveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Danhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is afgeleverd op het adres wat op de verzending staat. Ik weet niet welk adres dat is maar mijn adres staat op het verzendbewijs van de verzender en daar is het niet bezorgd. Dus geen oplossing voor mijn probleem.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen