Klacht POSTNL: Aangetekend poststuk verdwenen, afhandeling zeer slecht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181562
Gebruiker
Douwe van der schaaf
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 23mei een aangetekend poststuk verstuurd (examen documenten) deze is nooit aangekomen bij geadresseerde. Na vele onderzoeken werd het als vermist beschouwd en wilde PostNL overgaan op een schadeprocedure. Ik mijn schadebedrag opgesteld. Dat is moeilijk op te geven want het zijn maar documenten.. Wel documebten die voor mij van onschatbare waarde zijn! Ik ben 3 maanden te laat gediplomeerd/slapeloze nachten en stres! Mogelijk een potentiële baan misgelopen vanwege het missen van de juiste papieren.. Etc etc. Na vele vele relefoontjes te hebben gepleegd waarin mij wordt verteld dat ik wordt teruggebeld (dit gebeurde niet één keer!) nu zijn we 3 maanden verder en willen ze alleen het papier vergoeden. Dus niet de gemaakte telefoonkosten/ arbeidskosten. Mijn opgegeven schadebedrag van €200 is zeer reëel. De afgelopen onderzoekskosten zijn volgens mij al vele malen hoger. De service is om te huilen.

Hoe nu verder??

De oplossing

Volledige uitbetaling en excuses.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van der Schaaf,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wenst te ontvangen over een door u gestarte navraag naar een aangetekende zending.

    De door u bij deze melding opgegeven trackingcode werkt helaas niet. Ik raad u aan direct contact op te nemen met uw casebehandelaar. U kunt hiertoe direct reageren op de aan u verzonden e-mails. Gevolgschade als gevolg van het niet juist uitvoeren van de dienstverlening is uitgesloten in de Algemene Voorwaarden.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL
  2. Auteur
    Douwe van der schaaf
    Datum
    Track en Trace 3SKAA9055758318
    Onderzoeksnummer 02862754 (casenummer)
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van der Schaaf,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb het bijbehorende onderzoek doorgenomen en zie dat u op 24 augustus jl. opnieuw bent geïnformeerd over de uitkomst van uw melding.

    U kunt direct reageren op dit e-mailbericht, mocht u hierover vragen hebben. In dit bericht is gevraagd om uw IBAN-gegevens. Ook deze kunt u doormiddel van een reply op dat bericht aanleveren.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL
  4. Auteur
    Douwe van der schaaf
    Datum
    Klacht is niet serieus genomen, na 3 maanden met dit voorstel te komen. het is een lachertje! dit bedrag is eigenlijk vele malen hoger uitgevallen door al jullie onderzoeken??? tijd/personeel/admin etc. Zeer ontevreden over de nabehandeling. wat houdt volgens jullie dan aangetekend iets opsturen dan in?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Douwe van der schaaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen