Klacht POSTNL: Aangetekend stuk is onvindbaar

Anoniem

Ik trof na mijn vakantie bericht aan dat geprobeerd was een aangetekend stuk te bezorgen. Dat stuk kon ik gedurende 3 weken na 2 -5-13 ophalen bij een afhaalkantoor. Ik kwam er op 21-5-13, dus nog op tijd, dacht ik. Het stuk was echter al "teruggestuurd". Niet duidelijk waarheen dan. De medewerkers hebben wel moeite gedaan het stuk te traceren, maar dat lukte niet.
De 3S-barcode is zodanig onduidelijk ingevuld, dat op basis daarvan niet kan worden gezocht.
Ik heb gebeld met 0900 0990. Daar werd gezegd dat zij ook niet wisten waar het stuk was. Wel was een postbusnummer met postcode leesbaar: postbus 99054, 2500 NA Den Haag. Via Google begrijp ik dat dit postbusnummer bij TNT zelf in gebruik is voor de onbestelbare post? De medewerker van de 0900-lijn kon alleen maar zeggen dat zij er nu niets meer aan kan doen, omdat ik niet de verzender ben.
De (mogelijke) afzender heeft niets retour ontvangen. Waar is het stuk nu?

Ik wil heel graag dat het bewuste poststuk alsnog bij mij wordt bezorgd!

Anoniem
    Inmiddels heb ik bericht van verzender dat het poststuk daar is aangekomen. In die zin is mijn klacht dus inmiddels verholpen.
    Blijft staan dat het afhaalkantoor het stuk dus te vroeg heeft teruggestuurd. Ik was er daags na pinksteren (en toen was het al weg), dus moet het stuk al vóór pinksteren zijn teruggestuurd. Daarmee is de bewaartijd dus max goed 2 weken geweest. Die klacht handhaaf ik graag nog, in de wetenschap dat op dat punt geen 'herstel' meer mogelijk is. Wel een leerpunt!
    Geachte heer/mevrouw Everts,Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas heb ik aan de hand van de door u verstrekte gegevens geen pakket kunnen vinden wat qua datum en barcode in de buurt komt.
    Ik heb dus in dit geval geen mogelijkheid de klacht te registreren.
    Uiteraard betreueren wij het feit dat de zending te vroeg retour is gestuurd en ik wil u dan ook mijn welgemeende excuses aanbieden.
    Mocht er in de toekomst nogmaals iets dergelijks aan de hand zijn dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Iteke