Klacht POSTNL: Aangetekend stuk is opgehaald maar onduidelijk door wie omdat handtekening van ophaler ontbreekt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 341428
Gebruiker
Gebruiker1546432071
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is nergens een handtekening bekend over een door mij verzonden aangetekend stuk en dit gaat om een belangrijk juridisch bewijsstuk waarvan bekend moet zijn wie het opgehaald heeft. Precies de reden waarom het aangetekend verstuurd is en waar ik dus voor betaald heb!
PostNL reageert alleen maar met dat er een klacht doorgezet kan worden.
Dit is mijn zoveelste klacht bij PostNL en het enige dat ze doen is klacht doorzetten en excuses, maar daar ben ik nu wel een keer klaar mee! Zeker nu in dit geval is het essentieel dat de handtekening er is omdat ik de brief op verzoek van de politie aangetekend verstuurd heb.

Gewenste oplossing

Ik heb absoluut de handtekening nodig van degene die de aangetekende brief heeft opgehaald, juist op verzoek van de politie.
Geboden oplossing
Zoals ik al direct had aangegeven is deze handtekening noodzakelijk daar het om een juridisch bewijsstuk gaat en dit niet kan wachten op een onderzoek van PostNL. Dit bewijsstuk is op verzoek van de politie op deze wijze verzonden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat er online geen handtekening beschikbaar is voor de aangetekende zending die u heeft verzonden. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik reageren op uw bericht.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek voor u is opgestart om deze handtekening alsnog voor u op te vragen. U zal ontvangt binnen 6 werkdagen nadat het onderzoek is gestart hier bericht over.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen