Klacht POSTNL: Aangetekend stuk is verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66105
Gebruiker
N. Kranenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan en tijdens het verzenden is er een verkeerde postcode op gekomen op gekomen.
Hierdoor is het pakketje onbezorgbaar geworden en geretourneerd met de status: 'Zending kon niet bezorgd worden. Zending is beschadigd. Zending is retour afzender.'
Omdat de afzender niet bekend was is het gestuurd naar: Postbus 99054
2500NA 'S-GRAVENHAGE. Ik heb begrepen dat postbusnummer bij POSTNL zelf in gebruik is voor de onbestelbare post.
Omdat ik de afzender ben krijg ik het advies om contact op te nemen met de verzender, maar deze heeft na diverse telefoontjes de moed opgegeven en reageert niet meer.
Ik weet dat mijn pakketje, met mijn naam er op in het depot ligt, ik kan aantonen dat het voor mij is (ik weet wat de inhoud is)
Maar ik kom niet verder bij PostNL, die stuurt mij steeds weer terug naar de verzender.
HELP!? Hoe kan ik als afzender mijn pakketje claimen?

De oplossing

Ik wil graag mijn poststuk/pakketje alsnog ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    N. Kranenburg
    Datum
    Er is NIET gereageerd vanuit POSTNL.
    Ik heb zelf nog telefonisch contact gehad. POSTNL zegt doodleuk dat er bezorgt is en dat voor hun de zaak afgelopen is, Als ik vermeld dat het bezorgadres hun eigen depot is en niet het gewenste adres, dan wordt daar niet op gereageerd. Als ik vraag hoe ik mijn pakje daar vandaan kan halen wordt gewoon doodleuk de verbinding verbroken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N. Kranenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?