Opgelost door POSTNL: Aangetekend stuk is zoek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 385951
Gebruiker
lycLANDAti
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aangetekend stuk verstuurd naar België (18-08), dit stuk kon niet bezorgd worden omdat ze het adres niet konden vinden (20-08). Hierop is het stuk teruggestuurd naar Nederland en zou deze volgends de track trace op 21-08 tussen 9:30 en 13:30 bij mij thuis bezorgd worden. Hiervoor zijn wij thuis gebleven. Om 14:00 kwam de melding dat de bezorging vertraagd was en het stuk op 22-08 tussen 9:15 en 13:15 bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd.
Volgens de track trace is het stuk op 22-08 om 21:30 afgeleverd, maar niet bij ons.
Navraag bij de klantenservice meldt dat dit stuk bij de afdeling onbestelbare stukken ligt.

De oplossing

Dat ik dit aangetekende stuk weer in handen heb
en ik schadeloos ben gesteld voor de gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lycLANDAti
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van de originele gemaakte kosten voor het versturen van de aangetekende post.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen