Klacht POSTNL: Aangetekend stuk niet ontvangen terwijl er wel voor getekend is volgens Post NL

Baelir

Aangetekend stuk niet ontvangen maar er is wel getekend voor ontvangst terwijl er niemand thuis was omdat we op vakantie op Kreta waren. Getekend door ene meneer jan kreeg ik te horen. Totaal onbekend voor ons en deze meneer kan zeker de voordeur niet geopend hebben!!! Post NL zegt dat ze niets kunnen doen voor ons.
Op mijn vraag wie de afzender van het aangetekend stuk is
blijven ze het antwoord schuldig. Ook kunnen ze niet achterhalen welke medewerker het aangetekende stuk op 17 mei om 14.29 bij ons aangeboden heeft. Ze kunnen niets voor me doen is het antwoord!

Contact met mij opneemt en klacht serieus neemt en alles zal doen om het aangetekend stuk boven water te krijgen of minstens wat er mee is gebeurd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aangetekende zending. U heeft deze niet ontvangen, maar er is wel een handtekening gezet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u deze zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. De afzender heeft bij ons geen informatie over zichzelf achtergelaten. Dit is namelijk niet verplicht. Daarom kan ik niet voor u achterhalen wie de afzender van de zending is. De afzender is de opdrachtgever van de zending en daarmee verantwoordelijk voor de zending tot u het heeft ontvangen. De afzender kan contact met ons opnemen om hierover een klacht in te dienen. Dit kan ik helaas niet voor de ontvanger van de zending doen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.