Opgelost door POSTNL: Aangetekend/verzekerd pakket word steeds van bezorgdag veranderd!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25839
Gebruiker
Angel
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Ik heb via een bedrijf een bestelling gedaan met daarnaast de verzendkosten van Post.nl voor aangetekend, verzekerd en hantekening voor ontvangst! Het zou volgens Track&Trace nummer zaterdag 27 april 2013 tussen 10:30-12:30 uur aangeboden worden! Na 13:30 uur nog geen pakketje! Gebelt met klantenservice en zeiden mij hetzelfde wat ik al wist, maar het pakketje lag nog in sorteercentrum! Pakketje word nu maandag 29 april 2013, tussen 9:30-17:00 uur aangeboden! Ik kijk op Track&Trace om 10:00 uur en tot mijn verbazing komen ze mijn pakketje vandaag weer niet bezorgen! Vertraagd staat erbij!!! Het pakketje word dus nu door vertraging(staat bij omschrijving) aangeboden op woensdag 1 mei 2013, tussen 11:30-13:30 uur! Deze klacht is mij al meerdere keren overkomen en krijg alleen maar excuses! Dus probeer ik het nu via deze weg en hoop dat hij behandelt word! Excuses van Post.nl heb ik nu mijn buik wel van vol!

De oplossing

Ik wil graag excuses en een goede oplossing! Ik heb zaterdag tussen 10:30-12:30 uur vrij moeten nemen! En maandag heb ik ook de hele dag vrij genomen! En ik wil eigenlijk als compensatie mijn verzendkosten terug a 8,05€ (aangetekend,verzekerd en hantekening!). Nu moet ik woensdag weer mijn dag omgooien omdat ik zit te wachten op mijn producten van Craft Supplies!!! Bedankt Post.nl voor jullie super service en klanttevredenheid!!!!! NOT!!!!! Ik heb bij Post.nl een klacht per mail op zaterdag 27 april 2013 gestuurd! En hoop dat ik wat als reactie terug krijg en niet alleen maar excuses van jullie! Dat is zo makkelijk gezegd van jullie kant!!

14 reacties

  1. Auteur
    Angel
    Datum
    Ik heb vandaag ( maandag 29 april 2013) van een medewerker van de klantenservice van Post.nl een reactie terug gekregen via mail! Over mijn klacht op zaterdag 27 april 2013! Alleen maar oprechte excuses gekregen en meer niet! En sorry voor het ongemak gekregen! Ze weten ook niet waarom mijn pakketje zolang is vertraagd! En ze kunnen ook niks garanderen dat het op de aangebodentijd word aangeboden! Ik vind dit echter een slechte oplossing van Post.nl en ben er zeker niet over te spreken!
  2. Auteur
    Angel
    Datum
    Net gebelt met klantenservice van Post.nl. Kosten a 10 cent per minuut elke keer! Zaterdag gebelt, maandag gebelt en vandaag(woensdag) gebelt. Dit keer vandaag was de wachttijd 5 minuten en het totale gesprek 10 minuten. Kassa voor hun!!!! Ook gemailt de maandag, met alleen excuses van hun erin en kunnen niks doen met compensatie naar klant toe! Staat in de algemene voorwaarden. Volgens klantenservice was het pakketje niet vermist en is hij afgelopen maandag op de route geweest!
  3. Auteur
    Angel
    Datum
    Ik heb maandag op Track&Trace gekeken en stond bij dat hij nog in sorteercentrum lag, zeiden ze telefoninsch!!! En er stond vertraagd bij wat ik had gelezen! En hun zeggen dat hij op de route was! Hoe kan dit toch allemaal. Geen reactie erop gehad en ze weten het zelf ook niet.
  4. Auteur
    Angel
    Datum
    Zaterdag mijn klacht gemailt en maandag ook! Reactie terug gehad maandagmorgen met excuses van de mail van zaterdag en dat hij vandaag zou worden aangeboden(maandag)! NOT dus he! Maandagmiddag reactie gehad op de mail van maandagmorgen en weer alleen excuses en word aangeboden op woensdag 1 mei, NOT he!!!! En hij had mijn ook maandag geprobeerd te bellen om 15:45 uur, maar geen gehoor van mij, omdat ik boodschappen aan het doen was. Maar spreken ook niks in en was geblokkeerd
  5. Auteur
    Angel
    Datum
    Ik kan dan ook niet terugbellen he! Maar wel erover gemailt dat hij had gebelt en daarin stond, geen compensaties mogelijk staat in de voorwaarden van Post.nl,dus ook geen verzendkosten terug. Een schijtbedrag voor hun lijkt mij! En alleen maar excuses voor het ongemak!
  6. Auteur
    Angel
    Datum
    Nu word het pakketje volgens klantenservice, morgen(donderdag 2 mei 2013) aangeboden! En zie pas straks op Track&trace hoelaat! Maar morgen kan ik dus helaas niet ivm mijn werk. En ik heb nu al meerdere keren vrij genomen voor dit pakketje en gaat niet helaas! Super service van ze he!!!!
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Zoeren,Hartelijk dank voor uw reacties. Excuses voor het ondervonden ongemak.Ik heb navraag gedaan bij de bezorgende collegae in uw regio en zij geven aan dat de door u verwachte zending in een sorteerfout is beland.Zij proberen de zending apart te houden en deze vandaag mee in de bestelling te krijgen echter of dit ook lukt zullen we moeten afwachten.Om een zending in de bestelling mee te kunnen nemen moet deze vanuit het sorteercentrum eerst bij de bezorgende collegae op het distributiecentrum arriveren.Alhoewel de meeste van de bij ons aangeboden zendingen de volgende werkdag in de bestelling meegaan is er dus bij de door u verwachte zendingen enige stagnatie opgetreden.Via "mijn pakket" geeft PostNL een indicatie bezorgtijd neer gebaseerd op een verwacht sorteerproces. Als die indicatie niet gehaald kan worden wordt deze zo spoedig mogelijk bij gesteld. Echter verbinden wij geen thuisblijfplicht aan de verwachte bezorgtijd.Wanneer er niemand op het aangegeven adres aanwezig is zal onze bezorgende collega een "niet thuis" bericht achterlaten.De afzender is de opdrachtgever en daarmee de reclamerende partij. Maar ook deze krijgt alleen maar een compensatie als een verzekerde zending vermist of beschadigd is geraakt. Wij kunnen u in deze helaas niet bieden wat u ons vraagt.In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  8. Auteur
    Angel
    Datum
    Beste klantenservice van Post.nl,Maandag en woensdag telefonisch door jullie, is mijn vertelt dat het pakketje niet vermist is! Nu geeft u zelf aan als reactie, dat het pakketje wel degelijk is vermist! Het pakketje ligt toch in een ander sorteercentrum?? Dus niet in het sorteercentrum waar het pakketje volgens u collega,s telefonisch is bevestigd aan mij! Een beetje vreemd allemaal!
  9. Auteur
    Angel
    Datum
    Het is precies te zijn nu 13:50 uur, donderdag, 2 mei 2013. Indicatie bezorgtijd zou vandaag 2 mei tussen 11:00-13:00 zijn. Helaas voor de zoveelste keer geen pakketje! Ik ben net thuis gekomen uit mijn werk en zie in de brievenbus helaas geen briefje van de pakketdienst. Hoe kan het dat je een aantal keren deze week met klantenservice belt en ook mailt, via jullie eigen site, dat het pakketje in het sorteercentrum heeft gelegen en nu elders ligt???
  10. Auteur
    Angel
    Datum
    En dat ik nu pas via Klachtenkompas een reactie krijg van een medewerker van klantenservice Post.nl dat het pakketje op het verkeerde sorteercentrum ligt en misschien vandaag krijg aangeboden aan mijn deur of misschien morgen?? Hoop ik tenminste, maar weer afwachten! En de telefonische klantenservice van Post.nl als zowel mailing via klacht aan Post.nl, hiervan niks heb gehoord of gelezen??? Hun zeiden mijn dat hij zelfs maandag op route is geweest??
  11. Auteur
    Angel
    Datum
    Maar wegens tijdsbestek weer niet zouden halen om mijn pakket aan te bieden aan de deur, dus werd het verschoven naar woensdag! En toen weer donderdag! En nu dus schijnbaar morgen, vrijdag 3 mei 2013! BIJNA 1 WEEK VERDER!!! Zaterdag aanstaande is het dus 1 week verder. Schandalig vind ik het!
  12. Auteur
    Angel
    Datum
    Beste mederwerker van Post.nl, die hierboven een reactie heeft gegeven en waar ik nog op wil reageren!Natuurlijk begrijp ik zelf ook wel, dat ik geen thuisblijfplicht heb aan de bezorgtijd die jullie aangeven!!! Maar heb eerder aangegeven dat ik op deze spullen zit te wachten en elke keer maar hoop dat het nu goedkomt!! Ik moet er een hantekening voorzetten aan de deur! Maar morgen is het wel bijna 1 week geleden dat het pakketje bij jullie is aangeboden en bij jullie lag!!
  13. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van Zoeren,Zoals ik in ons telefoongesprek heb aangegeven, zijn we er helaas nog steeds niet in geslaagd uw pakket te laten bezorgen. Ik heb wederom een melding uitgezet naar het verantwoordelijke depot en hoop dat uw pakket snel wordt bezorgd.
    Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor het ongemak en hoop u in de toekomst bete vn dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice.
  14. Auteur
    Angel
    Datum
    Beste Iteke,Nogmaals bedankt voor de afhandeling en mijn pakketje met spoed bezorgen! 4 mei heeft ze mij gebelt en deze reactie hierop geplaatst en twee uur later dezelfde dag bezorgd door mijn oude postbezorger! Hij heeft een andere route gekregen. Aardige man is dat. Het pakketje lag op de verkeerde depot. En met spoed gehaald en gebracht. Met vriendelijke groet, Angelique van Zoeren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen