Klacht POSTNL: Aangetekende brief buitenland

sad Niet opgelost
Petra en Toon

Er is een aangetekende brief onderweg vanuit Rusland.
Nu staat alles correct op de brief, behalve de postcode klopt niet helemaal er ontbreekt 1 cijfer.
Maar ze willen me gewoon niet verder helpen.
Nu zou ik niet zo moeilijk doen maar vorig jaar is het zelfde gebeurd en toen is er een aanpassing geweest.
Ze hebben de brief onderschept en het aderes aangepast.
Nu hebben ze over Fraude terwijl ik de foto's heb doorgestuurd bewijsmateriaal van de verzender ,ik hen het tracenummer en een foto van de Envelop.
Nee ze willen geen kant sturen hem gewoon terug zeggen ze.
Een leidinggevende krijg ik ook niet aan de telefoon.
Is niet normaal.

Vriendelijke groet Petra van Lith
Duitlaan 305237NB DEN BOSCH

Dat dit opgelost wordt

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de afzender per ongeluk één cijfer in uw postcode is vergeten op te schrijven. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de Track & Trace code voor u nagekeken, maar op dit moment kan ik nog niets vinden op de code. Dit betekent dat het pakket nog niet in Nederland is aangekomen, of nog niet bij ons verwerkt is.

Wanneer er een zending bij ons binnenkomt met een incorrect adres, dan zullen wij het adres proberen te herstellen. Wanneer dit niet lukt, dan wordt de zending retour gestuurd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Ik kan u daarom alleen adviseren om af te wachten.

Petra en Toon
Geen ik moet afwachten, Er ik kan zien op de internationale app dat de brief toegelaten is in Nederland en wordt verwerkt. Verder gebeurt er helemaal niets vanaf dinsdagmorgen. Dus die brief is wel in Nederland .