Klacht POSTNL: Aangetekende brief in de postbus

G Stevens

ik heb een belangrijke aangetekende brief naar een bedrijf gestuurd. Dit bedrijf beschikt voor de post alleen maar over een postbusnummer.
Na lang wachten op een antwoord besloot ik met mijn Track&Trace nummer eens te kijken wanneer de brief was afgegeven. helemaal niets te vinden dus.
Dan maar even naar PostNl gebeld met de vraag waar mijn brief is gebleven. het antwoord was: "Deze zal waarschijnlijk wel in de postbus gedeponeerd zijn, vaak wordt daarvoor niet getekend".
Handig voor de afzender, ik weet niet of mijn brief is aangekomen en heb ook geen bewijs dat de ontvanger inderdaad over mijn brief beschikt. Wat nu, opnieuw beginnen heeft weinig zin.
Ik heb er wel 6,75 voor betaald, maar dat interesseert PostNl toch niet.

In elk geval mijn 6,75, terug en een aanpassing van het beleid.

Geachte heer/mevrouw Stevens,Hartelijk dank voor uw melding. Graag zou ik u willen helpen. daarvoor zou ik graag de barcode van de zending van u ontvangen. Deze kunt u doorgeven via het klachtencompleetformulier op deze site.
    Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groet,Iteke