Klacht POSTNL: Aangetekende brief in de postbus

Klachtnummer
# 27206
Gebruiker
G Stevens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een belangrijke aangetekende brief naar een bedrijf gestuurd. Dit bedrijf beschikt voor de post alleen maar over een postbusnummer.
Na lang wachten op een antwoord besloot ik met mijn Track&Trace nummer eens te kijken wanneer de brief was afgegeven. helemaal niets te vinden dus.
Dan maar even naar PostNl gebeld met de vraag waar mijn brief is gebleven. het antwoord was: "Deze zal waarschijnlijk wel in de postbus gedeponeerd zijn, vaak wordt daarvoor niet getekend".
Handig voor de afzender, ik weet niet of mijn brief is aangekomen en heb ook geen bewijs dat de ontvanger inderdaad over mijn brief beschikt. Wat nu, opnieuw beginnen heeft weinig zin.
Ik heb er wel 6,75 voor betaald, maar dat interesseert PostNl toch niet.

De oplossing

In elk geval mijn 6,75, terug en een aanpassing van het beleid.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stevens,Hartelijk dank voor uw melding. Graag zou ik u willen helpen. daarvoor zou ik graag de barcode van de zending van u ontvangen. Deze kunt u doorgeven via het klachtencompleetformulier op deze site.
    Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen