Klacht POSTNL: Aangetekende brief is na een week nog steeds niet aangekomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330061
Gebruiker
Schaap83
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekende brief naar advocaat niet aangekomen.

De oplossing

Per direct hoort dit opgelost te worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de aangetekende zending die u heeft verzonden tot op heden nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wanneer een zending te lang onderweg is kan er een onderzoek worden opgestart. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat dit onderzoek inmiddels in gang is gezet. Er zal binnen 7 werkdagen contact met u worden opgenomen. Het is niet mogelijk om deze termijn te bespoedigen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schaap83
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onderzoek, maar daar heb ik niks aan mijn aangetekende brief had reeds bij de advocaat moeten liggen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen