Klacht POSTNL: Aangetekende brief is niet aangekomen. Bewijs van verzenden aanwezig

Timmerman#57

Aangetekende brief is niet aangekomen. Bewijs van verzenden aanwezig

Post NL zou maar tot € 50 aansprakelijk zijn en de waarde van het pakket is € 700,--
het betreft een Syrisch paspoort , rijbewijs , familieboek .
Dit is zeer onredelijk naar mijn mening. Wat zijn de mogelijkheden?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende zending. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze brief nog steeds niet is aangekomen. Ik vind dit een hele kwalijke zaak. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Ik heb geprobeerd om deze zending te traceren, maar kan geen info vinden op de Track & Trace code. Zou u de code kunnen controleren of kunt u het verzendbewijs toevoegen als bijlage?

- Bent u de afzender of de geadresseerde van deze brief?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.