Opgelost door POSTNL: Aangetekende brief is niet bezorgd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 622647
Gebruiker
EJD
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een aangetekende brief verstuurd naar een bedrijf. Deze brief is niet persoonlijk overhandigd aan hen. Voor deze 'service' betalen we meer dan 9 euro.

Gewenste oplossing

Ik wil 9 euro terug omdat er geen service is verleend.
Geboden oplossing
Omdat er geen digitale handtekening beschikbaar was krijgen wij de gemaakte verzendkosten vergoed. Netjes opgelost van PostNL! (onder voorbehoud) Kleine kanttekening: de aangetekende brief is niet overhandigd aan iemand binnen het bedrijf waar wij de brief aan stuurden. Het is afgegeven op het dichtsbijzijnde afhaalpunt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    EJD
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen