Klacht POSTNL: aangetekende brief is niet bij de Belastingdienst bezorgd, maar ook niet geretourneerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486317
Gebruiker
KTM2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze klacht heeft betrekking op case nr 10741354 vd aangetekende post 3SRPKS842007571. Op 31aug20 kreeg ik een mail dat Postnl mij binnen enkele werkdagen zal informeren over de vorderingen vh onderzoek, zoals gewoonlijk niets meer vernomen. Ik ben klaar met Postnl en wil hiervoor gecompenseerd worden en wel per direct. Ben hier al vanaf april jl. mee bezig, allemaal loze toezeggingen/beloftes.

De oplossing

Ik wil een schadevergoeding. Het gaat om een brief dd 30 maart 2020 aan de Belastingdienst met zeer gevoelige persoonlijke gegevens daarom per aangetekende post gestuurd. Is niet opgehaald door de belasting omdat zij bij het postkantoor geen brief in de postbus heeft achtergelaten om deze bij het loket op te halen. De brief zal binnen 2 weken aan mij worden geretourneerd contact hierover gehad met mw. Margriet van Hul op 4 april jl. rond 17.00 uur. Niets ontvangen en ook nooit meer iets gehoord. Weer div. erachteraan tot dat ik op 31aug20 een mail van Postnl ontving deze kwestie in behandeling te hebben en mij binnen "enkele werkdagen" te zullen informeren. Weet niet wat er wordt bedoeld met " enkele" maar niets vernomen. En wil nu hiervoor een schadevergoeding/gecompenseerd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een oplossing wilt voor een aangetekende brief die niet is aangekomen en ook niet retour is geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat er reeds een onderzoek is opgestart voor deze zending. Mijn excuses dat een update zo lang op zich heeft laten wachten. Vandaag is door de behandelaar van het onderzoek een e-mail naar u gestuurd met meer informatie over de afhandeling van uw melding, volgens mijn informatie is het onderzoek hiermee afgerond. Omdat ik inhoudelijk geen informatie heb over het verdere verloop en de afhandeling van het onderzoek adviseer ik u eventuele verdere vragen rechtstreeks te stellen aan de behandelaar van het onderzoek door te reageren op de e-mail. Ik bied u mijn excuses aan voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KTM2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bhaa
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen