Klacht POSTNL: aangetekende brief kwijt

zakare

Op 24-04-15 heb ik een aangetekende brief met code 3SRPKS727293102 naar Almelo gestuurd,de brief is nog steeds niet bezorgd, inhoud van de brief is erg belangrijk,er lagen documenten in. gevolgen zijn niet te beschrijven.

Geachte heer Zakarian,Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw aangetekende brief nog niet is aangekomen. Volgens mijn gegevens heeft u ook telefonisch contact met PostNL opgenomen en is er een onderzoek voor u gestart. U heeft vandaag hierover een email ontvangen. Zodra er meer informatie beschikbaar is zal er zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.
    zakare
    ik zal afwachten op meer informatie
    Geachte heer Zakarian, Ik ga er vanuit dat alles is opgelost aangezien ik verder geen vraag meer van u heb ontvangen. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.
    zakare
    POST NL HEEFT NOG STEEDS MIJN BRIEF NIET GEVONDEN,EN ZE HEBBEN MIJ BELOOFT MEER INFORMATIE TE GEVEN,NOG STEEDS NIKS VAN GEHOORD,IK DENK DAT IK EEN HULP VRAAG BIJ CONSUMENTENBOND EN KIJKEN HOE IK POST NL AANSPRAKELIJK KAN STELLEN