Klacht POSTNL: Aangetekende brief met een als inhoud een belangrijk document voor mij.

henk leenders

Op 29-02-2016 heb ik een aangetekende brief verstuurt met track en trace naar Amerika. In deze brief zat een belangrijk officieel document van mij. Het track en trace nummer was nooit te volgen, de ontvanger heeft deze brief ook nooit ontvangen.
2, Op 30-03 -2016 heb ik aangetekende brief verstuurt naar post.NL leeuwarden met een klacht hierover. Deze brief is bezorgd bij post.nl op 01-04-2016 om 7.55 uur
Na 6 weken ( vandaag) 17-05-2016 heb ik nog geen enkele reactie ontvangen van Post.Nl

henk leenders
    Heb op 21 mei 2016 een officiele klacht ingediend bij geschillen commissie POSTNL. Verstuurd met aangetekend schrijven track en trace Krijg ik nu wel antwoord ?
    Geachte heer Leenders,

Ik begrijp uit uw bericht dat u een brief heeft gestuurd die niet te volgen was en niet uiteindelijk niet is aangekomen. Daarnaast heeft u ons een klacht gestuurd die volgens u niet is verwerkt.

Om uw klacht goed te behandelen heb ik het volgende nog van u nodig. Zou u mij uw Track&Trace code kunnen sturen van de zending naar Amerika en die van de brief naar PostNL? Zou u daarnaast kunnen vertellen waar u de brief naar Amerika op de post heeft gedaan? Was dit bij een postkantoor of in een brievenbus? Met deze informatie kunnen we u beter helpen en kunnen we kijken of uw klacht al opgenomen is in ons systeem.

Neeltje
    Klantenservice PostNL
    henk leenders
    Heb een reactie van post.nl gekregen, zal ik de briefjes met track en trace code maar in een brieven bus doen ????
    De vraag of ik de aangetekende brief niet in een brievenbus gedaan heb ????

Op de vraag of ik ik de gegevens mett track en trace code op wil sturen naar klantenservice PostNL

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik een adres zou krijgen van Neeltje Van klanten service van POST NL
    Geachte heer Leenders,

Bedankt voor uw bericht. U kunt de benodigde informatie aanleveren in reactie op dit bericht. Wij zullen uw melding dan zo spoedig mogelijk verwerken.

Sven
    PostNL
    Beste Sven.
    Ik heb de buik vol van dit soort kletskoek van PostNL.
    Een klachten e-mail die niet beantwoord word, klachten brieven die niet beantwoord worden naar Leeuwarden en den Haag.
    Het is een grote rotzooi bij postnl.. Ik heb een aangetekende klacht verzonden naar de Geschillencommissie PostNl. binnen 3 dagen heb ik daar antwoord van gekregen. ik ga deze lijsten invullen € 27,50 betalen en nu moet PostNl wel een antwoord geven. Henk Leenders
    Geachte heer Leenders,

Daar wij nog altijd geen informatie van u hebben ontvangen, kunnen wij uw klacht middels deze weg niet in behandeling nemen. Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Mena
    henk leenders
    De klacht ligt bij de geschillen commissie,
    oplossingen bied post NL niet en geen antwoorden, op aangetekende schrijven naar Leeuwarden of den Haag.
    Niets zeggende mailtjes, daar zijn ze goed in, je tijd verdoen met het beantwoorden. PostNl is en blijft slecht !!!!!!!
    Geachte heer Leenders,

Ik wil u uiteraard graag van dienst zijn maar zonder de barcodes van uw aangetekende brieven kan ik u helaas niet verder helpen of iets voor u uitzoeken. Ik hoop dat u nog zo vriendelijk zou willen zijn om deze informatie via deze website door te geven.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet
    henk leenders
    Van PostNL klachtenservice krijg je alleen maar niets zeggende
    mailtjes. Barcodes heb ik al diverse malen door gegeven