Klacht POSTNL: Aangetekende brief met track en trace al ca. 15 dagen "onderweg" ??

Klachtnummer
# 272698
Gebruiker
Aantekenaar
Datum
5 reacties

Details

De klacht


aangetekende brief met track en trace (RN622264345NL) op 26.08.2017 verstuurd.
Brief bevind zich volgens track en trace sinds 30.08.2017 bij sorteercentrum in Duitsland en sindsdien gebeurt er niks meer.
Wat is de oorzaak ??? Brief verloren/beschadigd???

De oplossing


Wat is er misgegaan??
Wordt brief alsnog bezorgd???
Zeer zeker compensatie van min. 11.95 Euro indien brief spooorloos!!!!

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bindels,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een aangetekende brief heeft verzonden die niet is aangekomen in Duitsland.

    Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending inderdaad niet is aangekomen in bij de geadresseerde. Ik heb u via de mail een navraagformulier toegestuurd. Als u deze zo volledig mogelijk wilt invullen dan zal er een onderzoek worden gestart.

    Uit het onderzoek zal blijken waar de zending is gebleven of wat de vervolg stappen zullen zijn. Zodra er iets bekend is zal er contact met u worden opgenomen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  2. Auteur
    Aantekenaar
    Datum
    Vul formulier in en verwacht resultate van onderzoek
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bindels,

    Goed om te horen dat u het formulier heeft ingevuld en naar ons heeft verzonden. Ik zie in mijn systeem dat we het formulier op 15 september in goede orde hebben ontvangen. Zodra het formulier binnen is ontvangt u binnen 12 werkdagen een reactie over de status van het onderzoek van de verantwoordelijke afdeling.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Aantekenaar
    Datum
    Ben benieuwd over de uitkomst/oorzaak
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Bindels,

    Dat kan ik me voorstellen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om dit bericht even af te wachten.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen