Klacht POSTNL: Aangetekende brief na 3 weken nog steeds onderweg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462138
Gebruiker
G.J. van Rijsoort
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 17 juni heb ik een aangetekende brief verstuurd , omdat de brief op 22 juni nog steeds onderweg was heb ik die dag gebeld met PostNl. Men zou een onderzoek starten en na 10 dagen zou ik bericht krijgen. Op 3 juli weer gebeld toen werd mij gezegd dat de wachttijd veranderd was in 12 dagen en dat i k 8 juli bericht zou krijgen. Op 18 juli weer gebeld en toen werd gezegd dat de wachttijd nu 18 dagen was geworden, maar dat dit steeds kon veranderen.

Gewenste oplossing

Ik wil weten of mijn brief al dan niet aangekomen is en zo niet dan wil ik kosteloos een nieuwe brief kunnen sturen.
Geboden oplossing
Uiterlijk 16 juli krijg ik bericht over de status van het onderzoek.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden aangetekende brief niet is aangekomen en ik begrijp dat u al enige tijd wacht op een update omtrent het onderzoek naar uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek inderdaad langer dan gebruikelijk, momenteel 18 werkdagen. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en moet u vriendelijk verzoeken af te wachten. U kunt uiterlijk donderdag 16 juli bericht verwachten van onze onderzoeksafdeling over de status en het verdere verloop van het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen