Opgelost door POSTNL: Aangetekende brief naar Singapore is niet binnen afgesproken tijd geleverd

content Opgelost
Monique

Aangetekende brief naar Singapore is niet binnen afgesproken tijd geleverd terwijl het heel belangrijk is dat dit wel gebeurt. Hier hangt een beurs van tienduizenden euro's vanaf.

Brief binnen 1 a 2 dagen vanaf nu afleveren!

Geachte heer, mevrouw Verheijen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief nog niet is aangekomen in Singapore en begrijp dat het erg belangrijk is dat deze zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track&Trace code heb ik gezien dat er bij wijze van uitzondering reeds versneld een onderzoek is opgestart naar uw zending. Mijn collega van de onderzoeksafdeling heeft u inmiddels telefonisch en per e-mail geïnformeerd. Ik raad u aan per e-mail contact op te nemen met de behandelaar van het onderzoek mocht u nog verdere vragen hebben en hoop uiteraard dat de benodigde papieren alsnog spoedig om de plaats van bestemming zullen aankomen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Monique