Opgelost door POSTNL: Aangetekende brief naar Singapore is niet binnen afgesproken tijd geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326055
Gebruiker
Monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekende brief naar Singapore is niet binnen afgesproken tijd geleverd terwijl het heel belangrijk is dat dit wel gebeurt. Hier hangt een beurs van tienduizenden euro's vanaf.

De oplossing

Brief binnen 1 a 2 dagen vanaf nu afleveren!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Verheijen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief nog niet is aangekomen in Singapore en begrijp dat het erg belangrijk is dat deze zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde Track&Trace code heb ik gezien dat er bij wijze van uitzondering reeds versneld een onderzoek is opgestart naar uw zending. Mijn collega van de onderzoeksafdeling heeft u inmiddels telefonisch en per e-mail geïnformeerd. Ik raad u aan per e-mail contact op te nemen met de behandelaar van het onderzoek mocht u nog verdere vragen hebben en hoop uiteraard dat de benodigde papieren alsnog spoedig om de plaats van bestemming zullen aankomen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen