Klacht POSTNL: Aangetekende brief niet aangekomen?

Klachtnummer
# 105695
Gebruiker
Eaujolie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Reeds op 26 maart verzond ik bij het postkantoor een brief binnen de EU. Deze brief heb ik voor €11,- aangetekend verzonden in de hoop dat deze goed op haar bestemming zou aankomen, het betreffen belangrijke documenten. Op 1 april is de brief in het land van bestemming aangekomen. Echter vanaf 1 april is er niets meer met de brief gebeurd. Dit vind ik erg vervelend ik wacht nu namelijk al 2,5 week totdat er eindelijk wordt gedaan waar ik voor heb betaald. Wordt de brief uberhaupt nog wel bezorgd?

De oplossing

Informatie over de verzending. Zo spoedig mogelijk bezorgen van de brief. Compensatie.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mullink,
    Vervelend om te lezen dat deze brief nog altijd niet aangekomen is. Ik wil dit graag voor u laten onderzoeken. Om dit onderzoek op te kunnen starten heb ik u een navraagformulier toegestuurd, als u dit formulier volledig in zou willen vullen en terug zou willen sturen kunnen wij het onderzoek starten. Ik hoop dat dit spoedig voor u opgelost is.
    Met vriendelijke groet,
    Frank
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Eaujolie
    Datum
    Hallo Frank, Dank voor je antwoord. Dat formulier heb ik inmiddels ingevuld en teruggestuurd maar volgens mij zijn jullie mijn zending die ik hierna aangetekend heb gestuurd nu alweer kwijt geraakt. Ben het nu helemaal zat want ik heb hier enorm veel tijd ingestoken elke keer en ook het afhandelen van de klacht en wachten op de restitutie van het geld kost veel tijd. Vind dit een uitermate slechte service en ben enorm teleurgesteld in jullie. Hier ga ik het niet bij laten.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw/heer H. MullinkIk heb het voor u bekeken en er is inmiddels een onderzoek opgestart betreffend uw pakketje. Als het goed is heeft u hier een mail van ontvangen, met informatie over de afhandeling. De postorganisatie in verenigd koninkrijk zet ook het onderzoek in gang. U heeft het over een zending die u na deze melding heeft verstuurd en nog niet is aangekomen? Heeft u hier de code van? Dit wil ik graag voor u nakijken.
    Met vriendelijke groet,
    Femke
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen