Klacht POSTNL: aangetekende brief niet aangekomen na twee bezorgdagen.

Jorg

Ik heb een aangetekende brief verstuurd. Deze zou maandag afgeleverd worden erna op woensdag en is nu nog steeds niet bezorgd. De aangetekende brief gaat omtrent een boete waarop ik bezwaar maak als deze niet op tijd aankomt krijg ik een aanhaling en moet ik extra betalen. Aantekenbewijs heb ik met track en trace code maar zo niet bij de hand.

Dat de brief z.s.m. op het adres aankomt!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aangetekende brief heeft verstuurd, maar dat deze nog niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De naam van de geadresseerde.
    - Een omschrijving hoe de inhoud eruit ziet.
    - Een omschrijving hoe de brief eruit.
    - Uw e-mailadres.