Klacht POSTNL: aangetekende brief niet aangekomen na twee bezorgdagen.

Klachtnummer
# 415453
Gebruiker
Jorg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een aangetekende brief verstuurd. Deze zou maandag afgeleverd worden erna op woensdag en is nu nog steeds niet bezorgd. De aangetekende brief gaat omtrent een boete waarop ik bezwaar maak als deze niet op tijd aankomt krijg ik een aanhaling en moet ik extra betalen. Aantekenbewijs heb ik met track en trace code maar zo niet bij de hand.

De oplossing

Dat de brief z.s.m. op het adres aankomt!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aangetekende brief heeft verstuurd, maar dat deze nog niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De naam van de geadresseerde.
    - Een omschrijving hoe de inhoud eruit ziet.
    - Een omschrijving hoe de brief eruit.
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen