Opgelost door POSTNL: Aangetekende brief niet aangekomen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 664264
Gebruiker
AttievW
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 11 mei hebben we 2 aangetekenden brieven naar Tsjechië verstuurd. Een is aangekomen, de 2de is volgends de track en trace, aangekomen in Tsjechië, maar verder niet. Bij informatie bij geadresseerde hebben ze hem niet ontvangen.

Attie

Gewenste oplossing

Vergoeding voor het opnieuw versturen van het poststuk naar geadresseerde
Geboden oplossing
Brief bleek wel bezorgd, maar wasblijkbaar niet voor getekend. Dus fout van de Tsjechische post. Post.NL dank voor snelle reactie
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw aangetekende brief niet afgeleverd bij de geadresseerde in Tsjechië. Graag reageer ik hierop.

    Ik heb telefonisch contact met u gehad en u gaf aan dat er enige duidelijkheid is met betrekking tot deze zending. U heeft reactie ontvangen van de geadresseerde dat deze toch is ontvangen maar dat er niet voor is getekend. Ik ben blij te horen dat de zending toch afgeleverd is.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen