Klacht POSTNL: aangetekende brief niet aangetekend bezorgd

Klachtnummer
# 535904
Gebruiker
C.R. Roos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

aangetekende brief niet aangetekend bezorgd

De oplossing

verklaring waarom aangetekende brief niet aangetekend is bezorgd, terwijl ik wel degelijk thuis was

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb voor u in ons systeem gekeken en zie wel een handtekening voor de aflevering in ons systeem staan. Zou u misschien extra uitleg willen geven op de manier waarop dit is afgeleverd? Daarnaast ontvang ik ook graag uw e-mailadres, zodat ik dan er direct voor kan zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen