Klacht POSTNL: Aangetekende brief niet bezorgd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 277815
Gebruiker
J. de Graaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vier dagen geleden een aangetekende brief gestuurd. Maar als ik de brief volg op de site van Postnl blijkt deze brief niet bezorgd te zijn, maar nu te liggen bij Postbus 99054 in Den Haag. Waarom ligt mijn brief daar? Ik had mijn adres ook op de envelop geschreven. Waarom krijg ik dan geen bericht als het niet bezorgd kon worden met de reden?

De oplossing

Nog een keer aanbieden bij het afleveradres. Ik weet zeker dat dat adres juist is. Anders wil ik graag de reden weten waarom het niet bezorgd is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw De Graaf,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de aangetekende brief die u heeft verstuurd niet bij de geadresseerde is aangekomen. Dit vind ik spijtig om te horen. Ik zie dat u op 23 oktober telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice voor meer informatie. Mijn collega heeft toen een onderzoek voor u gestart en u zult hier uiterlijk 9 november een reactie op krijgen. Ik wil u vragen om dit af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. de Graaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt uiterlijk 9 november contact met me opgenomen. Ik heb zelf zeven dagen geleden contact gezocht met Postnl. Ik begrijp alleen niet waarom die aangetekende brief nog steeds niet naar me is teruggestuurd. Aangezien ik gewoon mijn gegevens op de achterzijde van de brief heb gezet en deze nog eens extra heb doorgegeven vorige week.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen