Klacht POSTNL: Aangetekende brief niet bezorgd.

sad Niet opgelost
J. de Graaf

Ik heb vier dagen geleden een aangetekende brief gestuurd. Maar als ik de brief volg op de site van Postnl blijkt deze brief niet bezorgd te zijn, maar nu te liggen bij Postbus 99054 in Den Haag. Waarom ligt mijn brief daar? Ik had mijn adres ook op de envelop geschreven. Waarom krijg ik dan geen bericht als het niet bezorgd kon worden met de reden?

Nog een keer aanbieden bij het afleveradres. Ik weet zeker dat dat adres juist is. Anders wil ik graag de reden weten waarom het niet bezorgd is.

Geachte heer, mevrouw De Graaf,

Uit uw bericht begrijp ik dat de aangetekende brief die u heeft verstuurd niet bij de geadresseerde is aangekomen. Dit vind ik spijtig om te horen. Ik zie dat u op 23 oktober telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice voor meer informatie. Mijn collega heeft toen een onderzoek voor u gestart en u zult hier uiterlijk 9 november een reactie op krijgen. Ik wil u vragen om dit af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Minke
    PostNL

J. de Graaf
Er wordt uiterlijk 9 november contact met me opgenomen. Ik heb zelf zeven dagen geleden contact gezocht met Postnl. Ik begrijp alleen niet waarom die aangetekende brief nog steeds niet naar me is teruggestuurd. Aangezien ik gewoon mijn gegevens op de achterzijde van de brief heb gezet en deze nog eens extra heb doorgegeven vorige week.