Opgelost door POSTNL: Aangetekende brief niet bezorgd

content Opgelost
G3108

Mijn aangetekende brief met track tracé code 3SRPKS687280629 is niet bezorgd op postbus locatie. Heb het keurig weggebracht en betaald, maar blijft hangen op zending is bij post.nl. mooi zooitje.

Wat er met mijn aangetekende brief gebeurd is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden aangetekende brief nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er is gebeurd. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track & Trace-code heb ik de status bekeken. De brief is op 15 augustus bij ons aangeleverd. We streven ernaar alle zendingen de volgende dag te leveren, we bieden hiervoor echter geen honderd procent, tenzij het om een spoedzending gaat. Mijn excuses dat er bij de aflevering van uw brief een dag vertraging is ontstaan. Volgens mijn informatie is de brief op 17 augustus afgeleverd bij de postbuslocatie en is daar dezelfde dag afgehaald. Ik vertrouw erop dat de geadresseerde de zending in zijn of haar bezit heeft.

G3108