Klacht POSTNL: aangetekende brief niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280836
Gebruiker
eco auto
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik zit op een aangetekende brief met nummer RF 037529459 BE (eigendom bewijzen , reserve sleutel en alle boekjes van een auto) vanuit Belgie te wachten , volgens Post nl is bezorgd op nummer 71/1 en ik ben nummer 71/11 , nummer 1 heeft niets ontvangen !!! post nl doet er niets aan , die brief volgens bpost op 26 okt om 15.22 uur bezorgd .. maar ik heb niets ontvangen ,

Gewenste oplossing

ik wil graag een oplossing en een onderzoek , vaak worden aangetekende brieven als onbekend terug gestuurd of worden ze op afhaalpunt bezorgd , maar er wordt geen bericht of afhaal kaart achtergelaten en zo blijven ze te lang op afhaal punt liggen en na 14 dagen worden terug gestuurd , want ik weet het niet dat er een post voor mij daar klaar ligt !! , dan moet ik nogmaals verzendkosten aan verzender betalen !! ik wil graag weten waar is die aangetekende stuk , ik ben een bedrijf en nu heb ik een auto uit Belgie zonder kenteken bewijs en een nieuwe aanvragen is echt een groot probleem
Geboden oplossing
nog niets , dat ik het ook met bpost moet regelen en daar ook eventueel een klacht indienen !! daar zeggen ze we hebben ons werk gedaan en post is afgeleverd !! aangetekende post moet alleen op aangeduide adres worden afgeleverd ,,, voor mij dit is diefstal , je hoort het steeds vaker dat postnl zendingen kwijt raak , ik ga zo dadelijk een schade claim indienen voor verloren documenten en sleutels . nog iets ,, ik ben niet hassan . mij achternaam is hassas . een beetje goed kijken ,, lezen is niet goed en afleveren ook schande
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    eco auto
    Datum
    nog niets gehoord van post nl ,, ze nemen het niet serieus , onderzoek is volgens hen gaande ,!!!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hassan,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw aangetekende brief uit België nog niet in uw bezit is. Ik begrijp dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat er inderdaad reeds een onderzoek is gestart. De onderzoeksafdeling zal hierover uiterlijk 30 november contact met u opnemen. Ik raad u aan het bericht van de onderzoeksafdeling af te wachten en raad u aan ook de afzender in te lichten. De verzender kan als opdrachtgever voor verzending ook bij bpost een onderzoek laten opstarten. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen