Opgelost door POSTNL: aangetekende brief nooit in Suriname aangekoemen

Geachte
Ik heb een ernstige klacht.
Ik heb op 11 januari 2016 een aangetekende brief naar Suriname gestuurd. Bij de winkel waar ik de aangetekende brief heb verstuurd via Postnl, zou de brief 3 dagen duren voordat hij op het adres zou bezorgt worden! Het is inmiddels 22 januari en nergens is die aangetekende brief te bekennen? Meerdere keren hierover geklaagd geen enkele resultaat. Ik krijg niet te horen waar de belangrijke brief met inhoud is gebleven?
Het was een belangrijke brief met hele belangrijke gegevens! Ik ben hierdoor in een groot gevaar terecht gekomen. Als deze brief is onderschept door criminele kunnen ze mij grote schade toebrengen. Tevens doordat deze brief niet op tijd is geleverd of is aangekomen ben ik 500 euro mis gelopen.
Ik heb juist de brief aangetekend laten versturen omdat ik garantie en zekerheid verwachte, helaas is daar niks van terecht gekomen.
Ik moet z.s.m. aangifte doen bij de politie voor vermissing of diefstal!
PostNL is hier schuldig aan!

Met bloed spoed mijn klacht serieus nemen. En zorgen dat deze aangetekende belangrijke brief bovenwater komt. En vervolgens met spoed alsnog bezorgen.

Indien ik niet op zeer korte termijn een positieve reactie krijg ga ik PostNL verantwoordelijke stellen via een gerechtelijk dwang. Alle schade die ik heb opgelopen zal PostNL moeten vergoeden!

Tevens ben ik van plan om via de media TV , dit kenbaar te maken.

Geachte heer Dijk,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende brief naar Suriname niet is aangekomen. Dit is uiteraard zeer kwalijk te noemen.

Na het checken van de code heb ik gezien dat uw aangetekende brief inmiddels is afgeleverd in Suriname. De vertraging kan ontstaan zijn doordat het eerst nog langs de douane moest. Uiteraard jammer dat het niet sneller is gegaan. Gelukkig is de brief inmiddels wel afgeleverd.

Ik ga ervan uit u naar behoren te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Bert
    Klantenservice PostNL
    Alphons
    De aangetekende brief is inmiddels wel aangekomen maar twee dagen te laat. Hierdoor hebben we niet op tijd de beschikte actie vliegticket kunnen krijgen. Hierdoor zijn wij nu 400 euro duurder uitgekomen.