Klacht POSTNL: Aangetekende brief onder deur geschoven

Michel

Goedendag,

Een aangetekende brief welke voor mij bestemd was is half onder mijn deur door geschoven. In de enveloppe zaten onderdelen die niet onder de deur door konden dus verder werd hij niet geschoven.

Nu is het volgens mij de bedoeling bij een aangetekende brief dat deze overhandigd wordt aan de ontvanger of een volwassene op hetzelfde adres.
Beide is niet het geval geweest.

De inhoud van deze brief was (voor mij) waardevol en vind ik het daarom ook kwalijk dat dit niet volgens de juiste manier van handelen is gegaan.

De betreffende bezorger aanspreken op zijn/haar manier van werken. De verzender moet kunnen vertrouwen op de kunnen van de bezorger.

Het is inderdaad niet de bedoeling dat aangetekende brieven op deze manier af wordt geleverd. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aan wordt gesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres

Michel
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht inmiddels doorgezet naar de leidinggevende. Die zal dit oppakken en met de bezorger bespreken zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.