Klacht POSTNL: Aangetekende brief onder deur geschoven

Klachtnummer
# 440525
Gebruiker
Michel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Goedendag,

Een aangetekende brief welke voor mij bestemd was is half onder mijn deur door geschoven. In de enveloppe zaten onderdelen die niet onder de deur door konden dus verder werd hij niet geschoven.

Nu is het volgens mij de bedoeling bij een aangetekende brief dat deze overhandigd wordt aan de ontvanger of een volwassene op hetzelfde adres.
Beide is niet het geval geweest.

De inhoud van deze brief was (voor mij) waardevol en vind ik het daarom ook kwalijk dat dit niet volgens de juiste manier van handelen is gegaan.

Gewenste oplossing

De betreffende bezorger aanspreken op zijn/haar manier van werken. De verzender moet kunnen vertrouwen op de kunnen van de bezorger.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is inderdaad niet de bedoeling dat aangetekende brieven op deze manier af wordt geleverd. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aan wordt gesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Michel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht inmiddels doorgezet naar de leidinggevende. Die zal dit oppakken en met de bezorger bespreken zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen