Klacht POSTNL: Aangetekende brief RN275585672NL nog steeds niet aangekomen na 26 werkdagen.

Algarve56

Ik heb op 6-05- 2019 een aangetekende brief naar Tenerife verzonden en heb daarvoor € 11,95 moeten betalen, vandaag 7-06-2019 is deze brief nog steeds niet op de plaats van bestemming, het is een pijnlijke situatie voor mij omdat er in deze brief een document zit met het teken van leven voor mijn Spaanse pensioen, en zolang deze brief niet is ontvangen krijg ik ook mijn pensioen niet uitbetaald, ik heb nu al verschillende keren contact gehad met post.nl en ik wordt ook best wel goed geholpen maar zou toch wel willen weten hoe het mogelijk is dat die brief nog steeds niet aangekomen is, ik vind dit geen goeie reclame voor Post.nl dit kan men niet meer vertrouwen. sorry

Ik moet deze brief zo snel als mogelijk naar Tenerife zien te krijgen voor de 16e deze maand anders moet ik nog een maand zonder geld doorkomen, dus mijn wens is dat Post.nl mij een express verzending aanbied als compensatie van dit geval.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief naar Tenerife nog steeds niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt, vooral omdat u hierdoor geld kunt mislopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In mijn gegevens zie ik dat hier inmiddels een onderzoek voor is opgestart. Helaas is er uit dit onderzoek gekomen dat de brief vermist is geraakt. Mijn collega zorgt ervoor dat er een schadevergoeding wordt uitgekeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met mijn collega van de onderzoeksafdeling. Mijn oprechte excuses voor de teleurstellende uitkomst.

Algarve56
Uiteindelijke oplossing Ze schrijven dat het bedrag wat ze gaan vergoeden hebben uitbetaald maar het staat jammer genoeg nog niet op mijn bankrekening, dat zal zeker ook wel een maand duren neem ik aan, maar begrijp alleen niet waarom ze zeggen ,,uitbetaald,, Ook schiet ik met deze oplossing helemaal niets op omdat ik alweer extra onkosten moet maken bij de gemeente voor het document wat ik op moet sturen en dan is de vraag ,, komt het dan dit keer wel aan,, of moet ik weer een maand afwachten? het gaat wel om mijn pensioen die ik uit Spanje ontvang en het document is een document van ,,teken van leven, die ik elk jaar op moet sturen alleen is dit de eerste x, nou als dat ieder jaar zo gaat met Post.nl dan weet ik het wel, ik heb gevraagd als compensatie voor een express verzending maar dat kan Post.nl zich niet permiteren, hoeveel vertrouwen moeten wij nog hebben in Post.nl, die voor een brief van 29 gram € 11,95 vragen en niet aankomt.