Klacht POSTNL: Aangetekende brief verstuurd, maar nog niet bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 416696
Gebruiker
C.J.G. Blommestein
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 8 januari j.l. een aangetekende brief verstuurd naar een bedrijf in Zeist. Nu, 14 januari, nog niet bezorgd. Volgens track en trace: vertraagd. Terwijl eerst wel de data van bezorging stond vermeld. Het heeft wel €8,80 gekost. Wat nu?

De oplossing

Uitzoeken wat er nu werkelijk aan de hand is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat duurt inderdaad erg lang, excuses hiervoor! Ik zie dat er inmiddels via een ander kanaal een onderzoek is opgestart. Mijn collega's gaan ermee aan de slag. Zodra ze meer weten nemen ze weer contact met u op, wacht dit even af.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.J.G. Blommestein
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de klacht zelf opgelost. Door te bellen naar de ontvanger van mijn aangetekende brief. Toen kreeg ik te horen dat de aangetekende brief wel op tijd was bezorgd. Track en trace gaf steeds aan dat het vertraagd was. (zelfs na 11 dagen na verzending). Misschien had Post NL ook zelf kunnen informeren bij de ontvanger.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?