Klacht POSTNL: Aangetekende brief voor België...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74401
Gebruiker
Gert1972
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week (woensdag 27 augustus) een brief met tickets ter waarde van ruim €200,00 verstuurd naar België. Omdat ik er zeker van wou zijn dat het overkwam, en dan kon zien als de ontvanger ze ontvangen had, gekozen voor "aantekenen" ...Kosten voor deze dienst €11,00 .... Maar vooruit, dan wist ik tenminste dat er zorg aan besteed zou worden.... En België moest te doen zijn binnen een week.... Dat dacht ik....

Maar niets is minder waar, vandaag is pas de status van de zending verandert in " Verzonden naar land van bestemming" .... Nu blijkt de zending gewoon tot vanochtend ergens in een sorteercentrum gelegen te hebben.... Grote kans dat de ontvanger de tickets niet op tijd ontvangt (men zou ze op 3 September moeten gebruiken) en de reactie van de "klantenservice" ..... " Tsja, sorry, rot voor u..." Grote kans dat ik naast die wanprestatie voor die 11 euro ook gewoon voor 200,00 misloopt, puur dankzij gepruts en geklungel van PostNL....

De oplossing

In ieder geval de €11,00 van de aangetekende brief weer... Er is overduidelijk geen zorg aanbesteed, want deze is van woensdag 27 Augustus tot 2 September ergens spoorloos in het sorteerproces geweest... Dat van die tickets is enorm balen, maar dan had ik misschien ze met spoed moeten laten verzenden. Maar de vraag is als ik überhaupt nog wel wat met PostNL wil verzenden...

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Esselink,Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Zoals telefonisch besproken ga ik uw ontevredenheid over deze zaak intern melden om herhaling in de toekomst te voorkomen.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Gert1972
    Datum
    Het blijft vreemd dat Postnl in eerste instantie zo afwijzend reageerde en een (nog) duurdere dienst adviseerde. In eerste instantie weigert men te erkennen dat er (wederom) een wanprestatie geleverd werd. Blijkbaar is het dus heel normaal dat een aangetekende brief een kleine week in een sorteercentrum blijft liggen, Postnl is inmiddels afgezakt tot een bedenkelijk niveau qua service.
    De dame die deze klacht afhandelde treft overigens geen blaam, zij doet ook maar haar werk...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert1972
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?