Klacht POSTNL: Aangetekende brief wordt maar niet bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 581720
Gebruiker
BS
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 02-02-2022 heb ik een aangetekende brief op de post gedaan. Volgens PostNL zelf wordt een aangetekende brief meestal de volgende dag bezorgd. Inmiddels is het 08-02 en is de brief nog steeds niet bezorgd, volgens de track en trace code is de zending op 03-02 al ontvangen door PostNL maar blijft de bezorgtijd onbekend.

Gewenste oplossing

Graag de aangetekende brief zo spoedig mogelijk bezorgen en de ontvanger laten tekenen voor ontvangst. Bij het in gebreke blijven van de bezorging de door mij gemaakte kosten vergoeden en de aangetekende brief naar mij (de verzender) retourneren.
Geboden oplossing
De door PostNL aangeboden oplossing, het aanmaken van een nummer voor onderzoek heeft tot nu toe verder niets opgeleverd. Sterker nog, naast het niet afleveren van de aangetekende post, laat de communicatie van PostNL ook te wensen over.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat u inmiddels ook al via andere kanalen contact heeft gezocht met onze klantenservice. Mijn collega heeft van uw klacht een registratie gemaakt en doorgestuurd naar onze onderzoeksafdeling. Ik hoop oprecht dat dit ervoor zorgt dat uw aangetekende brief alsnog zo spoedig mogelijk bij de geadresseerde wordt bezorgd. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen