Klacht POSTNL: Aangetekende brief zo in brievenbus gegooid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532260
Gebruiker
A.C.P.J. Laseroms
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de 2e x lag er een aangetekende brief in de brievenbus zonder dat er aangebeld was. Wat voor nut heeft een aangetekende brief? Kost wel 9.05. Erg schandalig!!

De oplossing

Na gaan hoe het komt waarom er zo met aangetekende brieven gedaan wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het afleveren van de aangetekende zending in de brievenbus is niet de normale aanbiedprocedure. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze uw post voortaan correct zal aanbieden. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar hiermee wil ik herhaling in de toekomst voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.C.P.J. Laseroms
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen