Opgelost door POSTNL: Aangetekende brieven zonder handtekening in brievenbus gedaan

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 623139
Gebruiker
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Aangetekende brieven zijn zonder de gewenste handtekeningen in de bus gedeponeerd. De tekst handtekening voor ontvangst door bezorger in beide gevallen doorgestreept.

Gewenste oplossing

Voor aangetekend versturen betaal je extra, deze service is niet verleend .
Ik verwacht geld terug en uitleg waarom dit kan gebeuren.
Geboden oplossing
Voor zover ik het nu kan beoordelen , is het excuus dat sinds coronatijd aangetekend verstuurde brieven zonder te laten tekenen door de bus worden gedaan. Ik vind het zeer ongepast dat post.nl de dienst aangetekend , ondanks deze inmiddels gang van zaken blijft aanbieden en verkopen. Ik heb bericht ontvangen dat een geld bedrag terug gestort zal worden , tot op heden nog niet gebeurd
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Datum
    Post.nl heeft gevraagd om via privé bericht te reageren.
    Dat heb ik op verzoek via Facebook gedaan( er is geen mogelijkheid om via de mail een privé bericht te sturen)
    Tot nu toe krijg ik steeds van iemand anders een vraag over de kwestie, opgelost is het allerminst
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen