Klacht POSTNL: Aangetekende examens vermist???!!!????

Mm#574

Goedemiddag, zojuist bereikte ons het bericht dat onze dochter haar examen biologie over moet doen vanwege vermissing. Dit is eerder aan de hand geweest bij de post en toen zijn de examens ook teruggevonden (gedeeltelijk) Het verloren poststuk moet ergens zijn, en hoewel ik begrijp dat er een beslissing gemaakt moet worden en betrokkenen op tijd geïnformeerd moeten worden, ben ik van mening dat het poststuk in een(verkeerd) sorteercentrum ligt, en dat er alles op alles gezet moet worden om het te vinden. Het gaat hier niet om een paar schoenen die besteld zijn maar om de toekomst van onze kinderen. Mocht ze een herkansing moeten doen door slechte prestatie, vind ik het een ander verhaal maar wij hebben examentraining gedaan, extra vrij genomen om te ondersteunen en vind het zeer kwalijk en spijtig te horen dat de examens overnieuw moeten. Ik hoop dat er nog steeds doorgezocht wordt en dat de examens gevonden worden vóór 12 juni zodat ze toch nog op tijd kunnen worden meegerekend. En mijn dochter tesamen met haar klasgenoten uitslag krijgt ipv 17 juni een herkansing te moeten doen. Wij hebben 155 euro voor extra examentraining biologie betaald, extra vrij genomen om haar te ondersteunen en juist haar biologie examen is vermist. Al met al brengt het behoorlijk wat extra stress mee, is mijn dochter bois en verdrietig en haar vreugde om samen met haar klasgenoten te vieren is ook verdwenen.

Alle gangen nagaan van het moment dat het poststuk bij het post afleverpunt is gebracht van de route van de chauffeur tot het uitkammen van alle postsorteercentra.

Ik wil graag examens biologie en Duits uit Driehuis boven water zodat mijn dochter ook 12 juni haar uitslag gewoon kan horen en niet, buiten haar schuld om, in haar vakantie moet herkansen en samen met haar klasgenoten het traject van haar diploma kan lopen. Feestvreugde is weg nu.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het kwijt raken van de examens. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk zeer spijtig dat de examens zijn kwijt geraakt. Er wordt daarom alles aan gedaan om de examens op te sporen.