Klacht POSTNL: Aangetekende post duurt veel te lang voor het aankomt bij geadresseerde

Wolfwish

Donderdag 20-09-2018 een aangetekende brief verzonden naar texas. En nog steeds is deze niet aangekomen bij de geadresseerde !

Van Meeuwen

Zorgen dat mijn aangetekende post afgeleverd wirdt bij de geadresseerde.

Geachte heer, mevrouw Van Meeuwen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde in de Verenigde Staten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag meer informatie wilt over uw zending. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is de brief op 21 september verzonden naar de Verenigde Staten. De gemiddelde overkomstduur is 3 tot 6 werkdagen, dit is een indicatie en geen garantie. Mogelijk is er sprake van vertraging in de distributie, wij hebben hier geen directe invloed op. Een enkele keer kan een zending langer onderweg zijn en voor updates in de Track&Trace informatie zijn we afhankelijk van de postorganisatie in de Verenigde Staten. Ik adviseer u voor de zekerheid bij de geadresseerde na te vragen of de zending wellicht al afgeleverd is. Mocht de brief op 16 oktober nog niet in het bezit zijn van de geadresseerde raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice voor het opstarten van een onderzoek. Mijn excuses voor de vertraging in de aflevering van uw brief.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl