Opgelost door POSTNL: Aangetekende post kwijt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 450456
Gebruiker
Pauline Tijhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekende post barcode bestaat niet. Pakket kwijt.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb er even naar gekeken en zie de zending wel gewoon bij ons in het systeem staan. Soms heeft de internationale tracking pagina wat moeite met postcodes in het buitenland herkennen. U kan de zending https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RN475754601NL/US/NY105 hier verder volgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pauline Tijhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen